kebencian..

benda yang paling aku benci ialah.. org yang kuat menipu, dan khianati aku,.. selain itu,, aku benci jgk la pada sorg ni.. nk tulis name dea kang,, rosak troz blog aku ni.. haha.. kejam nye aku.. nak wut cm ne.. dea yg punce.. ad kea patot.. mntak  RM1.00 stiap pljar sekelas ak utk mmbli hnya sbtg marker pen.. balance nye..?? dea kbas la kowt.. pas tu,, aku ingt dgn ad nye sbtg marker pen tu,, dea nk ajar ktorg dgn mnulis ats papan putih.. rpe nye,, tdak.. dea mgguna kan kertas sbg media pmbljaran kami skelas.. dh la bgy kertas yg x mnckupi utk sorg satu set.. ni x.. kne share.. dh la kne share,, kne byar la plak utk stiap stu.. eee.. gram gle lorr ak.. pas tu,, klw kne ptong n tmpal dlm bku x pe.. ni,, kne salin blik dlm bku.. klw skit x pe.. brlmbak2.. kau mmg dh mlampau..

No comments:

Post a Comment